Wielkanoc w Lwów, Ukraina

Jak nie świętują Wielkanoc miałem nie wiele do zrobienia w ciągu kilku dni, w tym okresie. Przez kilka miesięcy, planowaliśmy z przyjaciółmi wycieczki do Lwowa i wydawało się, byłoby to dobry okres tam. Byłem w innych dużych miastach Ukrainy, ale nie w tym jednym. To było polskie miasto, więc myślałem, że byłoby cool, aby zobaczyć go.

Moich znajomych, którzy podróżowali z łodzi idealna Wrocław miał nieco łatwiejsze zadanie, niż mnie, aby dostać się do Przemyśla, a stamtąd mieliśmy zamiar dojechać pociągiem. Dowiedziałem się, że jest brak połączenia, aby przejść z północy (Siedlce), południe (Przemyśl) Polska. Jednak jest to bardzo łatwe i wygodne w podróży z zachodu na wschód – na przykład pociąg jest co 2h. Miałem szczęście, że jakiś facet z Mazur trafia do Przemyśla na Wielkanoc i ogłosił go w Bla Bla samochodu, więc mogłem podróżować z nim, która miała mi 4, 5h, w przeciwnym razie byłoby więcej niż 10h.

Pociąg z Przemyśla, zabrał nas do Lwowa. To było około 2 h jazdy i przeżyliśmy wielki paszportową, jak wyjeżdżaliśmy UE. Na drodze powrót był jeszcze bardziej rygorystyczne jak nasze torby zostały sprawdzone i było, pies wąchanie wokoło.

Po przyjeździe Sprawdziliśmy schronisku, gdzie mieliśmy duży pokój dla siebie i rozpoczęliśmy zwiedzanie miasta. Lwów to nie bardzo duże miasto. To można chodzić prawie wszędzie. Istnieje również bardzo stare autobusy i tramwaje. W centrum miasta jest Lwowski Narodowy Akademicki Teatr Opery i baletu imienia Solomii Kruszelnickiej otoczony przez niektóre kwadraty i przyjemne do chodzenia po małych uliczkach. Ponadto warto spojrzeć na greckokatolickiego XVIII St. George Katedra, Kościół św i Elizabeth, która jest ładnie oświetlona w nocy, czarny Townhouse, pomnik Tarasa Szewczenki, Kościół Komunii Świętej i wysoki zamek w parku. To super miło się na spacer po parku, jak to pod górę i z góry jest możliwe, aby podziwiać niesamowite widoki. Było również muzeum farmacji, który może być wart o spojrzenie na, ale nie idziemy tam.

Miałem dobre wrażenie ogólne na Lwów. Najbardziej niesamowite rzeczy na temat tego miasta, dla mnie jest jego wiek. Istnieją budynki, nawet z XVI wieku. Jest możliwe, aby zobaczyć historię na każdym rogu. Jednak nie jest tak bogate i piękne, jak na przykład Praga. To jest piękne, bo jest stary. Polecam odwiedzenie tego miasta do ludzi, którzy chcieliby zrobić kilka zwiedzania, rozluźniać i mieć jakiś romantyczny czas. Myślę, że to jest bardzo romantyczne miejsce.